DC

DC Shoes este unul dintre cele mai puternice branduri din categoria skate. Înființat în 1994 de Damon Way și Ken Block, brandul american a devenit repede un punct de referință în lumea skateboardingului și snowboardingului. Cu cei mai mulți rideri arhicunoscuți: Nyjah Huston, Chris Cole, Mikey Taylor, Mike Mo Capaldi, Rob Dyrdek sau Wes Kremer - DC Shoe Co USA este un nume de referință în mișcarea skate.
159 produse

Element

Brandul Element a luat naștere în 1992 din dorința de a deveni în scurt timp marca cea mai onestă din domeniul skateboardingului. Printre primele branduri care a introdus arta și artiștii în colecțiile sale, Element este și azi marca materialelor eco-friendly. Cu o echipă de rideri care numără nume precum Mark Appleyard, Brandon Westgate, Chad Tim Tim sau Levi Brown precum Chad Eaton aka Timber și mulți alții, Element a ajuns rapid în top.
96 produse

Osiris

Brandul Osiris a fost înființat în anul 1996 de Tony Chen și de atunci a devenit una dintre mărcile cele mai apreciate de către riderii de bmx și de către skaterii core. Cea mai cunoscută pereche de teniși - Osiris D3 - a reprezentat multă vreme modelul de referință în domeniul skateboardingului. Numele care marchează brandul Osiris sunt Greg Lutzka, Caswell Berry, Corey Duffel sau Taylor Bingaman.
21 produse

Volcom

Volcom este unul dintre brandurile tinere, axate pe streetfashion și lifestyle. Fondat în 1991, Volcom a devenit patru ani mai târziu prima marcă din domeniul skateboardingului care a înființat și o casă de discuri. Cel mai rebel dintre brandurile de la U MAN, Volcom rămâne referința high fashion.
64 produse

Etnies

Etnies este la origini un brand de teniși dedicat skateboardingului. Lansat în 1986 de către Pierre André Sénizergues după încheierea carierei sale de rider profesionist, brandul a devenit una dintre mărcile Sole Technolgy din care mai fac parte Es, Emerica și brandul exclusiv de snowboarding ThirtyTwo. Cunoscut pentru cea mai longevivă campanie a sa "Buy a shoe, plant a tree", Etnies a crescut în ochii publicului drept un brand eco-friendly, reușind ca până în 2015 să planteze peste 1 milion de copaci finanțați din vânzarea de teniși.
36 produse