La ridicarea coletului, te rugăm să verifici integritatea fizică a acestuia în momentul în care il primesti de la curier. Dacă produsele sunt deteriorate cere un proces verbal de constatare a daunelor și întocmește-l în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Cât costă transportul?
Transportul prin FanCourier costă 16 lei (iar coletul poate ajunge la tine în 24-48 ore, în funcție de distanță). Începând cu luna noiembrie 2016, toate coletele se vor expedia exclusiv prin serviciul de curierat FanCourier - indiferent de localitate.
Ia în considerare că sâmbăta este zi scurtă (adică se lucrează doar până la ora 12.00 la prânz), iar duminica este zi nelucrătoare.
În cazul în care comanda depășește 500 lei, transportul este GRATUIT.
În cât timp trimiteți comanda mea?
Pachetul tău pleacă de la noi în ziua în care a fost procesată comanda (cu excepția comenzilor confirmate sâmbată sau după ora 16.00). Dacă dorești livrare în altă zi, trebuie doar să ne spui.
În cât timp ajunge comanda mea?
Cu FanCourier coletul tău ajunge a doua zi sau în cel mult 2 zile lucrătoare, la adresa menționată pe comandă. În cazul localităților cu kilometri exteriori sau la distanțe mai mari de sediile FanCourier livrarea poate fi întarziată, însă va ajunge la tine acasă în termen de maximum 3 zile lucrătoare.
Care sunt modalitățile de livrare?
Începând cu luna noiembrie 2016 toate coletele vor fi expediate prin FanCourier indiferent de localitate. Termenul de livrare este de 1-2 zile pentru localitățile în care există sediu FanCourier și 2-3 zile lucrătoare pentru localitățile cu kilometri exteriori.
Taxa de transport, indiferent de localitate, este fixă: 16 lei pentru colete cu valoare sub 500 lei și GRATUITĂ pentru coletele cu valoare de peste 500 lei.
În cât timp îmi va fi confirmată comanda?
Vei primi două email-uri din partea noastră: primul va veni aproape instant și îți va confirma înregistrarea comenzii în sistem și detaliile comenzii.
Al doilea e-mail va veni în 24h-48h lucrătoare și îți va confirma procesarea comenzii și trimiterea coletului către tine. De asemenea, în acest e-mail vei găsi și AWB-ul comenzii, ca să poți urmări liniștit traseul coletului.
În cazul în care apare vreo problemă, te vom contacta telefonic pentru a rezolva.
De ce comanda mea apare ca NECONFIRMATĂ?
Înainte de toate, verifică ce număr de telefon ai lăsat pentru confimare. De cele mai multe ori, asta e problema. Dacă numărul e greșit, telefonul e închis sau fără baterie ori semnal, verifică-ți căsuța de e-mail (caută și în SPAM / BULK, ca să fii sigur/ă). Sigur vei avea un e-mail de la U Man în care te rugăm (frumos) să ne răspunzi la telefon ca să iți putem trimite comanda. Nu de alta, dar vrem să fim siguri că tu ai facut comanda, că o mai vrei și că produsele îți vor veni bine.
De ce comanda mea apare ca ANULATĂ?
Înainte de toate, verifică ce număr de telefon ai lăsat pentru confimare. De cele mai multe ori, asta e problema. Dacă numărul e greșit, telefonul e închis sau fără baterie ori semnal și nu ai mai verificat nici adresa ta de e-mail de 3 zile, am anulat comanda ta pentru că nu am reușit să dăm de tine.
Dacă numărul de telefon pe care l-ai lăsat în comandă este al bunicii, mamei, tatălui, fratelui, cățelului tău, e posibil ca cel/cea care ne-a răspuns la telefon să fi anulat/confirmat deja comanda ta. Discută cu cel al cărui număr de telefon l-ai lăsat pentru confirmare și apoi contactează-ne.
De ce nu-mi răspundeți la telefon / e-mail?
Programul nostru de lucru este de luni până vineri de la ora 10.00 la 16.00. Dacă te încadrezi în acest interval orar și nu reușești să dai de noi la telefon, înseamnă că sunt toate liniile ocupate cu confirmarea altor comenzi. Dar, de îndată ce încheiem convorbirea, te vom suna și pe tine. La e-mailuri, termenul de răspuns este de 24 de ore, acordă-ne timp să răspundem tuturor mesajelor și vom ajunge cu siguranță și la al tău.
În afara orelor de program și ]n weekend nu prea avem cum sa răspundem nici la telefon, nici pe e-mail, dar te vom contacta în cel mai scurt timp.
Cum plătesc produsele comandate?
Daca ai ales să plătești cu cardul de credit și plata a fost procesată și acceptată cu succes, nu îți rămâne decăt să aștepti coletul - care va veni fără ramburs. În orice caz, îți vom confirma plata o dată cu confirmarea telefonică a comenzii.
Dacă ai ales plata ramburs, vei plăti cash pachetul cu produsul/produsele atunci când ajunge la tine cu Fan Courier.
Pot verifica produsele înainte de a ridica pachetul?
FanCourier nu permite deschiderea coletelor înainte de a fi plătite. În orice caz, înainte de a plasa comanda, folosește cu încredere grilele de marimi, detaliile de produs sau numărul de telefon 0356-005873 ori adresa de e-mail shop@u-man.ro pentru a clarifica orice nelămuriri legate de material, mărime etc.
În cazul în care produsele nu îți sunt bune sau nu sunt pe gustul tău (sau orice alt motiv ai avea), poți schimba cu orice alt produs de pe site sau poți cere returnarea contravalorii. Vezi detalii legate de returnarea produselor la categoria "Ce fac dacă nu-mi place / nu-mi este bun produsul comandat?".
Ce se întâmplă dacă nu ridic / refuz pachetul?
În cazul în care nu ridici coletul sau îl refuzi, acesta se întoarce la noi și comanda ta este anulată.
Ne poți contacta ulterior să ne comunici de ce nu l-ai ridicat sau de ce ai ales să îl refuzi și te putem ajuta cu o nouă livrare (la o alta adresă, către alt destinatar sau prin altă modalitate de transport).
Ce fac dacă nu-mi place / nu-mi este bun produsul comandat?
În primul rând ne anunți pe noi printr-un e-mail la adresa shop@u-man.ro sau cu un apel la numărul de telefon 0356-005873. Nu uita să menționezi cel puțin un element de identificare: fie numele de pe care s-a făcut comanda, fie numărul comenzii.
Orice comanzi de pe site poate fi schimbat în termen de 14 zile de la primirea coletului cu 2 condiții:
1. Produsul să fie în starea în care l-ai primit, cu etichetele atașate și cu cutia originală (în cazul shoesilor). Să nu prezinte semne de uzură, pete sau defecte apărute în urma purtării.
2. Să plătești taxa de transport până la noi. Taxa de transport pentru produsul cu care vei face schimbul va fi suportată de către U Man.
Orice schimb trebuie confirmat dinainte de noi! Nu acceptăm nici un colet, dacă nu ne-ai anunțat înainte că ai trimis un schimb către noi. În plus, trebuie să-ți transmitem adresa la care să îl trimiți (care diferă în funcție de modalitatea de transport aleasă).
NU acceptăm colete cu ramburs CASH, cu ramburs COLET sau care sunt ambalate necorespunzător.
NU lipi adresa sau plicul cu AWB direct pe cutia de shoes, ambalează produsul într-o pungă de transport sau în hârtie pentru a evita deteriorarea.
NU ne asumăm răspunderea pentru coletele care ajung la noi deteriorate.
Se pot aduce modele / mărimi pe comandă?
Dacă vezi ceva care îți place pe site, te sfătuim să nu stai pe gânduri. Colecțiile sunt limitate (ne și mândrim cu asta) și e posibil să nu primim de două ori același model. Pentru că lucrăm cu stocuri pre-comandate, nu putem prelua comenzi speciale sau comenzi pentru produse din sezoane anterioare.
Toată marfa e pe site? Mai aveți și alte mărimi?
Aceasta este probabil întrebarea pe care o primim cel mai des. Și te sfătuim să nu stai pe gânduri dacă azi ai găsit mărimea ta la un produs care îți place mult. Mâine e posibil să nu mai fie pe stoc.
Site-ul este actualizat în timp real, iar ceea ce este pe site avem și pe stoc. Există totuși cazuri foarte rare în care produsul comandat de tine a fost comandat fix în același moment de încă o persoană sau a fost vândut în magazin. În acest caz, ne ghidăm după principiul primul venit, primul servit. Oricum te vom anunța telefonic dacă am epuizat stocul pentru produsul comandat și te vom ajuta să gasești altceva.
Pot face comandă și dacă nu am cont pe site?
Sigur. Dar trebuie să completezi oricum toate datele pentru livrare. Iar dacă te răzgândești și îți faci totuși cont, ai parte de promoții, newslettere și beneficii de care se bucură doar utilizatorii înregistrați.
De asemenea, tot din contul de utilizator U Manist, poți verifica statusul comenzilor tale, serviciu care nu este disponibil utilizatorilor neînregistrați.
Dacă ești pe fugă sau nu ai acces la computer și dorești să plasezi o comandă, ne poți contacta telefonic la numărul 0356-005873 și vom înregistra noi comanda ta în timp real.
De asemenea, poți trimite comanda ta și pe e-mail la adresa shop@u-man.ro, urmând ca noi să te contactăm pentru confirmare.
Cum stă treaba cu garanția?
În cazul în care produsul comandat de la noi prezintă un defect de fabricație, ai timp 30 de zile calendaristice să îl schimbi.
Dacă defectele au apărut în urma purtării adecvate (conform instrucțiunilor care au însoțit produsul) în termenul de 30 de zile de la recepționare, produsul va fi înlocuit ori reparat în termen de 14 zile de la recepționarea acestuia la sediul U Man. În cazul în care produsul nu mai poate fi reparat ori înlocuit, U Man își rezervă dreptul de a returna clientului contravaloarea acestuia (exceptând taxele de transport).
Toate detaliile referitoare la termenii acordării Garanției sunt menționate pentru fiecare categorie de produse în parte. Pentru aplicarea și soluționarea garanției ai nevoie de factura de cumpărare/bonul fiscal care atestă achiziția din magazinul nostru în original sau copie.
Dacă ai uzat produsul fără să ții cont de indicațiile de pe etichetă și de pe Instrucțiunile de utilizare (care însoțesc orice produs cumpărat de la U Man), termenii acordării garanției nu mai sunt valabili. Așa că ai grijă de hainele & shoesii tăi.
Pentru plăcile de skate – complete-uri sau deck-uri, garanția acoperă doar defectele de fabricație detectate înainte de a folosi skateboardul. Dacă ai lăsat placa (de lemn) în spații umede, la soare puternic sau ai folosit-o agresiv – nu îți mai putem oferi garanție. De asemenea, ia în considerare că începătorii pot rupe plăcile de skate mult mai ușor pentru că nu știu să le utilizeze corect.
Aveți și magazine fizice? Unde le găsesc?
Avem, și nu unul, ci 3 (trei): două în Timișoara și unul în Cluj-Napoca.
Găsești informații detaliate (adresă, telefon, e-mail și hartă) pentru fiecare dintre ele în pagina Magazine U Man și Contact.
Pentru orice altă întrebare sau nelămurire vă rugăm vizițati pagina de contact sau
contactați-ne la:
0356-005873 shop@u-man.ro